Rest in Peace, Kim Jonghyun♥

jonghyun.jpghttps://www.youtube.com/watch?v=3kaUvGSLMew

Maradnom kellett volna
Voltak-e jelek, amiket nem láttam?
Segíthetek neked, hogy ne fájjon többé?
Láttuk a ragyogást, amikor a világ aludt
Vannak dolgok, amiket megkaphatunk
De nem tarthatunk meg

Fáradt vagyok.
Lassan a sötét égboltra emelem tekintetem, miközben ajkaim közül halkan szökik ki egy sóhajtás.
Fáradt vagyok.
Nézem a sötétséget, próbálok csillagokat keresni, de sehol se találom őket.
Elfáradtam.
Nehezemre esik már az is, hogy nyitva tartsam a szemeim. A szemhéjamra ólomként nehezedik a fáradtság. És még valami. Valami mélységes mély szomorúság. Olyan mély, hogy már feltekintve se találom sehol a fényt. Mintha egy feneketlen kútba zuhannék, egyre csak zuhannék. Eleinte küzdöttem ellen, de aztán feladtam. Hagyom, hogy a sötétség elnyeljen, mint egy fekete lyuk. Talán így a jobb. A fényben annyi harc várna. Harcok sora, melyek már nem vagyok képes megvívni, se másokkal, se önmagammal.

Az emlékeztetők a földre kényszerítenek
A  konyhában eggyel több szék a kelleténél
És dühös vagyok, és legyél te is az.
Ez nem igazságos.
Csak mert nem látod, nem jelenteni azt
Hogy nincsen ott. 

Mégis újra felpillantok az égre. Kényszerítenem kell magam, de megteszem, mert tudom, hogy ott fent a sötét égbolton van egy csillag. Az én csillagom. Szomorkás mosoly költözik az arcomra, ahogy eszembe jut, ez mennyire giccses is. Siralmas egy fogódzkodó, de kitartok mellette.
Egyetlen csillag.
Mondhatnám, a remény egyetlen csillaga, de az már tényleg szánalmasan hangzana. Másodpercek telnek el, de óráknak érzem, ahogy az utóbbi időben mindent. Még egy lélegzetvétel is olyan megerőltető volt, hogy már nem akartam levegőt venni. Egy-egy pislantás, ami után nem akartam többet kinyitni a szemem.
Szemezek a sötétséggel.
Mintha csak ez lenne a sorsom, ez lenne megírva, az éjszaka csillagtalan marad. Érzem, hogy legördül egy könnycsepp az arcomon. A szomorúság könnyének kéne lennie, mégis megkönnyebbülést hozz számomra.
Akkor tehát vége van.

Ha azt mondják, kit érdekel, ha még egy fény kialszik
A millió csillagot rejtő égbolton?
Pislákol, villódzik
Kit érdekel, ha valaki kifut az időből?
Ha csak egy pillanat vagyunk, vagy rövidebb?
Kit érdekel, ha még egy fény kialszik?
Engem igen...